آموزش کسب درآمد از طریق تولید محتوا متنی ( نوشتن مطالب )‌


کارشناس تولید محتوا عنوان شغلی جدیدی است که به تازگی در میان آگهی‌های استخدام شرکت‌ها، استارت‌آپ‌ها و کسب و کارهای اینترنتی دیده می‌شود. اغلب شرکت‌های بزرگ به تولیدکنندگان محتوا دستمزدهای خوبی پرداخت می‌کنند و این افراد نقش مهمی در پیشبرد برنامه‌های بازاریابی کسب و کارها در اینترنت ایفا می‌کنند. اخیرا نیز مجموعه‌هایی راه‌اندازی شده‌اند که به شرکت‌ها خدمات تولید محتوا ارائه می‌کنند. آن‌ها نیز با توجه به حجم بالای سفارش‌هایی که دارند، به افرادی به عنوان کارشناس تولید محتوا به صورت استخدامی یا پاره‌وقت نیازمند هستند. اما کارشناس تولید محتوا کیست و چه وظایفی دارد؟ چنین فردی باید چه توانایی‌ها و مهارت‌هایی داشته باشد؟ اینها پرسش‌هایی است که سعی کردیم در ادامه به آن‌ها پاسخ دهیم. چه کسی کارشناس تولید محتوا است؟ هر گونه اطلاعات منظم، ساختاریافته‌ و قابل فهم «محتوا» نام دارد. پس به کسی که بتواند چنین محتواهایی تولید کند، می‌توان کارشناس تولید محتوا اطلاق کرد. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *