بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مسافران در صنعت حمل ونقل هوایی


پرسشنامه ای که پیش روی شماست جهت بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مسافران در صنعت حملونقل هوایی با استفاده از مدل طراحی شده است این پرسشنامه از دو قسمت تشکل شده است . قسمت اول به پرسش های مربوط به ویژگی های جمعیت شناختی اختصاص دارد. قسمت دوم عبارات مربوط به ابعاد مدل ایرکوال آمده است . از شما تقاضا داریم با توجه به اینکه کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان در شرکت های هوایی بسیار موثر است، عبارات را با دقت خوانده و پاسخ مورد نظر را خود بدهید. نوع فایل: قابل ویرایش فرمت فایل: doc تعداد صفحات : ۴ صفحه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *