دانلود پاورپوینت استراتژی های بازاریابی در خرده فروشی


انواع انتخاب های رشد: نفوذ در بازار ارتقاء محصول توسعه بازار ایجاد تنوع   خروج از بازار: درحالی که بسیاری از شرکت ها تمرکز خود را روی گسترش و توسعه بازار گذاشته اند، بسیاری از محققین معتقدند که ماتریس انسوف باید تا سرحد استراتژی خروج برای محصول و یا بازارگسترش یابد.   اشکال مختلف استراتژی رشد: تقویت فروش با استفاده از شبکه فروش موجود تقویت فروش با گسترش بیشتر شبکه فروش بسیاری از آمارها حاکی از وجود اختلاف در سود آوری میان تقویت فروشگاه های موجود و افتتاح فروشگاه های جدید است.   رویکرد های استراتژی رشد: رشد ارگانیک ( ابر فروشگاه های ”تسکو“ در اروپای شرقی) سرمایه گزاری مشترک (Joint Venture ) فرانشیز( شرکت ”فرسنپ“) تملک (شرکت ”B & Q ” در چین با خرید فروشگاه های آلمانی DIY)    انواع فرانشیز: به اعتقاد ”ایترنکوئیست ۱۹۹۸“ دو نوع اصلی فرانشیز موجود است. فرانشیز واحد: اجاره شرکت کردن در بازار در یک محل و در یک زمیهنه کاری مستر فرانشیز : اعتای یک قلمرو برای فعالیت   منابع انتخاب فرنچایزی ها: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *