دانلود پاورپوینت الگوی طراحی مریل- ۹ اسلاید


                                                   طبقه بندی هدفهای آموزشی مریل              مریل برای اولین بار سطوح عملکرد مورد انتظار از شاگرد در پایان آموزش را به سه سطح تقسیم می کند .او معتقد   است که این سطوح در عین اینکه همه عملکردی هستند از نظر کاری که فراگیر باید برای نمایش یادگیری انجام دهد و فعالیت ذهنی که   لازمه ی یادگیری هر یک از آنهاست شرایط  مختلف دارند.سه نوع عملکرد مریل عبارتند از:۱- یاداوری ۲-کاربرد ۳-یافتن(کشف یا   ابداع).   ► ►     1-یادآوری: عملکردی است که فراگیر برای انجام آن به جستجو در حافظه ی خود می پردازدتا اطلاعات آموخته شده را باز یافته و به همان صورت یا ► ►با ساختاری جدید ارائه نماید. ►         &n …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *