دانلود پاورپوینت طراحی واحد یادگیری- ۳۲ اسلاید


                تعریف طراحی آموزشی:   کاربرد منظم و نظام مند تحلیل، طراحی، توسعه، اجرا و ارزشیابی در فرایند یاددهی- یادگیری. • • مراحل هشت گانه طراحی واحد یادگیری تغییرات مواد .۱ بررسی و تشخیص نیازها گروه ابتدا از طریق روش نیاز سنجی و تحلیل خطا برای تشخیص نیازمندی های بچه ها استفاده کرد. بدین منظور که ابتدا فهرستی از سوالات در مورد تغییرات مواد و نیز تشخیص ویژگی های انها مطرح کرده واز طریق کیفیت وسطح پاسخگویی ونیز بررسی آن بر طبق ملاک های موجود( هنجار محور) به وجود مشکلات یادگیری در حیطه شناختی در موضوع تغییرات در بچه های پنجم ابتدایی پی برده شد واز آنجا که بین وضع موجود و مطلوب تفاوت معناداری مشاهده می شد،بنابراین این موضوع به عنوان واحد طرح در نظر گرفته شده و به عنوان نیاز تشخیص داده شد. • • اهداف جزئی رفتاری: الف: حیطه ی شناختی: ۱) فراگیران مفهوم تغییر شیمیایی را بیان کنند( دانش) ۲) فراگیران خواص ظاهری مواد مختلف مانند رنگ، بو و شکل ظاهری مواد را بیان کنند( دانش)   3) فراگیران مفهوم تغییرا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *