مبانی نظری و پیشینه پژوهشی آموزش رویکرد ارتباطی (CLT) (فصل دوم)


      2-1- مقدمه۲-۲-۱- مبانی نظری آموزش رویکرد ارتباطی(CLT) در درس زبان انگلیسی۲-۲-۱-۱- ابعاد، گستره و پیشینه یادگیری ارتباطی۲-۲-۱-۲- ابعاد عملی یادگیری ارتباطی در تدریس زبان خارجی۲-۲-۱-۳- نظریه های آموزش زبان خارجی مبتنی بر رویکرد ارتباطینظریه ریچارد و راجرز(۲۰۱۰):نظریه جاکوبز و فارل(۲۰۰۳):نظریه سوین و کنل(۲۰۰۳):نظریه فری¬من(۲۰۰۰)نظریه برومفیت و فینوکیارو(۲۰۰۱)۲-۳- پیشینه پژوهش۲-۳-۱- پیشینه داخلی پژوهش۲-۳-۲- پیشینه خارجی پژوهشمنابع و ماخذفرمت فایل:wordتعداد صفحات: ۲۵ صفحه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *