پاورپوینت آماده: بررسی زیر ساخت های تجارت الکترونیک


مطالب اسلایدهای ابتدایی این پاورپوینت به شرح زیر است   تعداد اسلاید : ۶۲ اسلاید بســـم الله الر حمن حیـــم الر بررسی زیر ساخت های تجارت الکترونیکE-Commerce Infrastructures 3 زیر ساخت های عمومی عوامل محیطیبارکدپست الکترونیک ۴ موانع محیطی مستقیم تجار رقبا واحدهای توزیع فیزیکی مشتریان موانع محیطی غیرمستقیم اقتصادی اجتماعی و فرهنگی سیاسی و قانونی جمعیتی تکنولوژیکی ۵ تجار در عرف هر کس به خرید و فروش کالایی مبادرت نماید، تاجر یا بازرگان نامیده می شود. تجارت مقید به اموری است که برای تجار ایجاد الزام و تکلیف می نماید، مانند: داشتن دفاترپروانه بازرگانیاسم تجاری ثبت تجاریتاجر کسی است که شغل معمولی خود را معاملات تجاری قرار بدهد. بنابر این تعریف هر کسی که شغل معمولی و عادی او معاملات تجاری باشد تاجر است. منظور از شغل معمولی دوام و استمرار آن می باشد. یعنی کسی که به طور عادی اوقات خود را صرف امور تجاری می نماید به او تاجر گفته می شود. ۶ رقبا دانستن چگونگی رقابت موجود با سایر سازمانها همواره باید آزمون شود.سه عامل را باید در مورد رقبا بررسی نمود که عبارتند از:ورود و خروج رقبای عمدهوجود جایگ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *