پاورپوینت در مورد هماهنگی

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : پاورپوینت نوع فایل :  .ppt ( قابل ویرایش و آماده پرینت ) تعداد اسلاید : ۷۴ اسلاید  قسمتی از متن .ppt :    هماهنگی Coordinating هدف‌های آموزشی پس از مطالعه این فصل شما می‌توانید: هماهنگی را تعریف و اهمیت آن را در سازمان شرح دهید. رابطه هماهنگی و حیطه نظارت را توصیف نمائید. راههای ایجاد هماهنگی را شرح دهید. تعریف هماهنگی هماهنگی عبارت از، ادغام فعالیت‌های واحدهای مختلف سازمان به منظور یکپارچه نمودن کوشش و تلاش کارکنان برای رسیدن به هدف نهایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *