پرسشنامه رفتار یادگیرنده در تدریس اثربخش استاد


هدف: ارزیابی رفتار یادگیرنده در تدریس اثربخش استاد (رفتار مثبت یا منفی) – از دیدگاه اساتید معرفی پرسشنامه: این پرسشنامه دارای ۷ سوال بوده و هدف آن ارزیابی رفتار یادگیرنده در تدریس اثربخش استاد (رفتار مثبت یا منفی) – از دیدگاه اساتید می باشد. روایی و پایایی: روایی پرسشنامه با استفاده از نظرات اساتید راهنما و مشاور، خوب ارزیابی و تایید شده است. همچنین پایایی آن نیز با استفاده از آزمون آلفای کرونباخ محاسبه گردید. آلفای این پرسشنامه بالای ۷۰ درصد بدست امد که نشان دهنده پایایی قابل قبول این پرسشنامه می باشد. نوع فایل: قابل ویرایش فرمت فایل: doc تعداد صفحات : ۲ صفحه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *